Visa resultat för och
054 - 15 13 16
mån-tors 08-16:30. fre 08-15. lunchstängt 12-12.30
shopping_cart
reorder
Priser:


Felbeställning Megashop

Har du mottagit din beställning, och upptäckt att det inte blev rätt? Följ stegen nedan för att göra en retur till oss på Megashop.

 

OBS! Har du precist lagt en order hos oss? Kontakta vår kundtjänst omgående så kan vi eventuellt stoppa och makulera din beställning. Det här är förutsatt att vi har öppet, våra öppettider finns här.

 

Följ de här stegen för att upprätta en retur:

1.     Varan/varorna skall återförpackas. Vid retur skall produkterna ej varit öppnade eller använda.

2.     Det är du som kund som står för returen till oss!

3.     Paket ska skickas som ett FÖRETAGSPAKET till oss. Andra typer av fraktsätt kan vi inte ta emot till vårt lager.

4.     Invänta återkoppling från oss.

5.     När returen blivit godkänd sker återbetalningen.

 

Produkterna som returneras till oss skall vara oöppnade, och vara i sin originalförpackning. Undantag för de produkter som har levererats utan någon yttreförpackning.

Alla returer som inkommer till oss kontrolleras och bedöms. Det är först efter att returen blivit godkänd som återbetalning sker. Vi kommer endast återbetala för produkterna som du har returnerat, inte för frakten.

 

Returen skall sändas tillbaka till oss som ett företagspaket, andra fraktsätt kan vi inte ta emot till vårt lager. Vid retur skall även paketet vara synligt markerat med ordernummer alternativt kundnummer, står dessa inte med kommer returprocessen ta längre tid. 


Vi hanterar returer en gång i veckan. Återkoppling och återbetalning sker när returen blivit hanterad och godkänd. Får frågar angående retur kontakta vår kundtjänst.










Varan har lagts till check_circle_outline
+